Przejdź do wersji zoptymalizowanej dla osób niewidzących i słabowidzących
Przejdź do wyszukiwarki
Przejdź do menu górnego
Przejdź do treści głównej
Przejdź do menu prawego
Przejdź do mapy serwisu
Przejdź do stopki
Zamknij pasek info24 Zamknij pasek info24 Zatrzymaj pasek info24 Uruchom pasek info24
Rozkład PKP     |     Rozkład PKS     |     Giełda     |     Lotto     |     Pogoda     |     
Wydrukuj stronę Poleć znajomemu
x

Zapraszam do obejrzenia strony Referat Rolnictwa, Gospodarki Gruntami i Działalności Gospodarczej - Spis referatów - Kontakt - Miasto i Gmina Krajenka.

 

Pobierz PDF

Referat Rolnictwa, Gospodarki Gruntami i Działalności Gospodarczej

 

Do zadań referatu rolnictwa, gospodarki gruntami i działalności gospodarczej w szczególności należy:

  1. prowadzenie spraw związanych z rolnictwem i gospodarką gruntami:
    1. łowiectwa,
    2. leśnictwa,
    3. nasiennictwa,
    4. gospodarki wodnej,
    5. zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów,
  2. prowadzenie sprawozdawczości, statystyki, spisów rolnych i powszechnych itp. oraz corocznej aktualizacji wykazów nieruchomości,
  3. gospodarowanie mieniem gminnym w zakresie wydzierżawiania i najmu nieruchomości,
  4. współpraca z Komendantem Gminnym Ochrony Przeciwpożarowej w zakresie zabezpieczenia przeciwpożarowego gminy,
  5. prowadzenie spraw z zakresu działalności gospodarczej,
  6. prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem dodatków mieszkaniowych,
  7. wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
  8. prowadzenie spraw związanych z telekomunikacją, PKP, PKS i innymi podmiotami w zakresie zapewnienia funkcjonowania infrastruktury technicznej,
  9. prowadzenie spraw sołectw, rad sołeckich itp.
  10. prowadzenie spraw z zakresu obrotu nieruchomościami stanowiącymi mienie Gminy tj.:
    1. gospodarowanie i zarządzanie komunalnymi gruntami zabudowanymi i przeznaczonymi w planie zagospodarowania przestrzennego pod zabudowę oraz gruntami rolnymi, w tym ich zbywania, oddawania w wieczyste użytkowanie,
    2. ustalanie ich wartości oraz cen i opłat za korzystanie z nich,
    3. organizowanie przetargów na nieruchomości komunalne,
    4. nabywanie nieruchomości niezbędnych do realizacji zadań gminy,
  11. prowadzenie spraw związanych z komunalizacją nieruchomości,
  12. wydawanie decyzji na podział i rozgraniczanie nieruchomości,
  13. prowadzenie spraw związanych ze scalaniem i wymianą gruntów,
  14. prowadzenie ewidencji gruntów komunalnych.
  15. ustalanie opłat z tytułu użytkowania wieczystego gruntów,
  16. prowadzenie spraw dotyczących przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności.
herb (4 kB)
Dane kontaktowe

Urząd Gminy i Miasta Krajenka
ul. Szkolna 17, 77-430 Krajenka
Tel. 67 2639204
E-mail: gmina@krajenka.pl

Godziny pracy

Pn. do Pt. 7.30 do 15.30

projekt i hosting: INTERmedi@ | zarządzane przez: CMS - SPI
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności.
Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Zamknij